Jestem pracownikiem Spółdzielni Mieszkaniowej zajmującym się remontami i utrzymanie sprawności technicznej budynków należących do naszych zasobów. Niestety moje obserwacje dotyczące firmy Ergo Hestia nie są pozytywne. Niedawno jako instytucja zmieniliśmy ubezpieczyciela właśnie na Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeniowe Ergo Hestia S.A.
Różnica polega niestety nie tylko na tym, że dostaliśmy korzystniejszą finansowo ofertę, ale przede wszystkim na tym, ze ubezpieczyciel ze wszystkich sił stara się uniknięcia wypłaty odszkodowań. Piętrzące się góry niepotrzebnych dokumentów, w których trzeba pisać to samo co kilka razy już napisaliśmy, ciągłe dodatkowe formularze, protokoły, które się powtarzają merytorycznie. Przecież szkoda na to i czasu i papieru - produkujemy makulaturę kosztem naszego środowiska. lokatorzy czekają miesiącami na rozwiązanie spraw, które są ewidentne.Jednym słowem katastrofa. Jako klient instytucjonalny, jesteśmy bardzo zawiedzeni.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.