Piszę to z pełną odpowiedzialnością! Tak żałosnej obsługi klienta nie ma nigdzie. Firma nie tylko mnie przez 4 dni oszukiwała, ale też po prostu okradła z moich środków. Odradzam korzystanie (jest masa innych solidnych serwisów) i opisuję mój przypadek. 27.11Na stronie Furgonetki Zamówiłam kuriera Fedexa i zapłaciłam za paczkę. 28.11Kurier nie dojechał ani w potwierdzonych godzinach, ani też w ogóle w tym dniu. Zrujnował mi grafik nie tylko 28.11 gdyż musiałam odwołać spotkanie o godzinie 18:00 i czekać na kuriera (po konsultacji z Furgonetką oraz Fedexem), ale też 29.11, 30.11 oraz 1.12! Przez cztery dni wykonałam do Fedexa oraz Furgoentki 18 telefonów. W Furgonetce codziennie twierdzili, że ponownie zamawiają kuriera - otrzymywałam potwierdzenie i godziny jego ponownego przyjazdu - a w Fedexie twierdzili, że to nie ich problem, gdyż zamawiającym jest formalnie Furgonetka a oni nie mają nawet telefonów do swoich kurierów (autentycznie!).29.11 Dostałam od Furgonetki maila: "Zgodnie z informacją otrzymaną od przewoźnika Fedex, zlecenie odbioru zostało przyjęte do realizacji w dniu dzisiejszym". Mąż zwolnił się z pracy i cały dzień znów ktoś czekał na kuriera. Kurier oczywiście nie dojechał. 30.11 Otrzymałam kolejnego maila: w dniu wczorajszym kurier niestety nie zdążył odebrać przesyłki. Zlecenie ponowione na dzisiaj pod numerem (...). Otrzymałam także zdobyty przez Furgonetkę telefon do kuriera, który miał realizować zamówienie, ale telefon był wyłączony, a w Furgonetce pracują do 16:30, czyli o kilka godzin krócej niż pracują kurierzy i nie ma żadnej linii awaryjnej. Następnego dnia się okazało, że to nie ten telefon i nie ten kurier.1.12 Otrzymałam następującego maila "zwróciłam się do przewoźnika FedEx z prośbą o wyjaśnienie opisanej przez Państwa sytuacji. Po otrzymaniu informacji zwrotnej zostanie ona do Państwa przesłana odrębną korespondencją. Proszę o informację czy zlecenie ma zostać ponowione w innym terminie, czy anulowane?" Zaproponowano mi po kolejnych telefonach i reklamacjach abym anulowała zamówienie, jednak systemowo nie było to możliwe i dziwi mnie, że pracownik Furgonetki tego nie wiedział. Znów musiałam dzwonić i pisać w tej sprawie. Ostatecznie po mojej kolejnej interwencji dostałam kolejnego maila: "poniżej przesyłam informację otrzymaną od przewoźnika FedEx w sprawie przesyłki. Zlecenie ponowiono na dziś tj. 01.12.2017 r. pod numer (...)"4.12 Dostałam maila, który zdaniem Furgonetki wyjaśniał wszystko (uwaga, cytuję!): "Przesyłka nie została odebrana z uwagi na brak czasu. Czy zlecenie ma zostać ponowione?" Nie zdecydowałam się na 5 ponawianie zmówienia.5.12 Po moim potwierdzeniu, że nie będę korzystała już nigdy z usług Furgonetki zwrócono mi moje środki na konto w Furgonetce za usługę, której z uwagi na "brak czasu" kurier nie mógł przez 4 dni wykonać.6.12 Zabrano mi moje środki. Powód: Opłata za usługę "pusty podjazd" Do dzisiaj nikt mnie nie przeprosił! Zarówno ze strony Fedexa jak i Furgonetki! Nie dostałam nie tylko żadnej rekompensat, ale w biały dzień mnie okradziono! Za przesyłkę zapłaciłam podwójnie bo musiałam zamówić kuriera w innej firmie, gdzie jakość obsługi jest na normalnym poziomie! A dział obsługi klienta słucha swoich klientów nie narażając ich na straty materialne! Więc jeszcze raz dla pewności powtórzę: Tak żałosnej obsługi klienta nie ma nigdzie!
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.