Z firmą REISKI mam kontakty od dwóch lat. Zaczęły się od zakupu samochodu SUBARU OUTBEK 2015. Wszystkie formalności związane z zakupem zasługują na same pochwały. i to by było na tyle. Serwis pod względem jakości jeszcze do zaakceptowania ale ceny i organizacja nie do przyjęcia. Po przekazaniu auta do okresowego przeglądu zastałem poinformowany że potrwa to około 3 godzin. Koszt robocizny za te 3godziny to kwota 900 zł. wychodzi 300zł./h. Drogo ale za fachowców (wybitnych) do strawienia. Fachowcy rzeczywiście wybitni bo to co mieli wykonywać 3 godziny wykonali w 2 godziny, ale żeby czas się zgadzał to auto stało w warsztacie (bezczynnie) jeszcze całą godzinę. W zakresie usługi jest też mycie auta więc po tej godzinnej sielance okazało się że komputerowa myjnia uległa awarii. Doszło więc następne 30 minut na mycie ręczne i już mogłem odebrać auto po standardowym przeglądzie serwisowym. Z tego opisu wynika jedno że za ręczne mycie zapłaciłem około 300zł. (robocizna 900zł -2hx300zł obsługa serwisowa + 300zł mycie) nie odnoszę się tu do materiałów niezbędnych do tego przeglądu. Dodatkowa informacja nt. blacharnia w tej samej firmie też jest do niczego. Wymiana tylnego zderzaka z kilkoma plastikowymi elementami i drobnym klepaniem wymagała trzech wizyt w firmie rozciągniętych w czasie. Firmy, poza salonem sprzedaży nie polecam, drogo i rozwlekane w czasie.Ryszard K
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.