Nawiązywałam połączenie z konsultantami już dobre 5/6 razy. Poprosiłam o zmiany w umowie ze względu na zmianę adresu zamieszkania oraz chęć dodania TV do pakietu. Pominę fakt, że umowa po raz kolejny została mi przesłana na stary adres to jeszcze po kolejnej konsultacji nowy router został również wysłany na stary adres. Po kolejnej rozmowie Pan obiecał, że przekieruje paczkę na nowy adres, po czym nadal przychodziły mi maile, że paczka czeka na mnie przy starym adresie zamieszkania a routera jak nie miałam tak nadal nie mam. Kontakt z Państwem jest ciężki, konsultanci niby rozumieją problem klienta, po czym klient musi nawiązywać kolejne sto połączeń a i tak wszystko jest źle rozwiązane lub nie rozwiązane wcale.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.