Po wejściu do placówki pracownik obok którego przeszedłem pierwszy raz nie nawiązał kontaktu wzrokowego oraz nie powitał mnie w sklepie, przeglądając kilka produktów z asortymentu dopiero wtedy podszedł pracownik obsługi z chęcią pomocy, po informacji z mojej strony że się tylko rozglądam poinformował, że w razie potrzeby służy pomocą, po przymierzeniu w przymierzalni kilku produktów pracownik zaproponował pozostawienie u niego a nie odnoszenie na miejsce z którego zabrano niepasujące produkty, przy kasie doradca dopytywał czy produkt pasuje oraz przedstawił aktualne promocje
Na podjeździe zaraz po zaparkowaniu samochodu obok dystrybutora powitał doradca z chęcią pomocy przy zatankowaniu pojazdu oraz umyciu szyb samochodowych, dodatkowo zastosował cross-selling pytając o płyn do spryskiwaczy, w środku stacji odwiedzono wc, czyste schludne z listą cogodzinną sprawdzania czystości - lista uzupełniana co godzinę, nie brakowało papieru toaletowego, na sklepie sprawdzono czy wszystkie półki z towarem są uzupełnione - brak zastrzeżeń, sprzedawca przy kasie także zapytał się o dodatkowy płyn do spryskiwaczy przy zapłacie za paliwo
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.