Opinie użytkownika (2)

Z reguły słaba...
Z reguły słaba jakość obsługi telefonicznej. Najczęściej w rozmowie wykorzystywane są standardowe wyuczone formułki i rozwiązania. Brak tzw. kreatywnego myślenia i znajdywania rozwiązań skrojonych pod aktualne potrzeby klienta. Kolejna kwestia dość istotna - długi czas oczekiwania na połączenie z konsultantem. Dlatego też wolę załatwić sprawę osobiście w placówce i porozmawiać osobiście gdyż wówczas jest z reguły konkretnie, rzeczowo i na temat. Niestety ale ta opinia dotyczy obsługi telefonicznej również w innych firmach.

czarny72

03.01.2023

Orange

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Placówka - sklep...
Placówka - sklep LIDL 41-250 Czeladź ul. 27 Stycznia 2. Lokalizacja sklepu : dogodna, przy głównej drodze z łatwym dojazdem. Duży parking. Produkty na półkach sklepowych czytelnie oznaczone, odpowiednio wyeksponowane, ewentualne braki na bieżąco uzupełniane. Wygląd - czasami zdarza się, że nie są na bieżąco sprzątane ewentualne zabrudzenia. Sam doświadczyłem tego typu zdarzenia gdy poślizgnąłem się na mokrej posadzce. Obsługa : dobrze poinformowana na temat asortymentu będącego w sklepie oraz jego umiejscowienia. Niedogodności : zdarzają się długie kolejki do kas zarówno samoobsługowych jak i obsługiwanych przez pracowników sklepu. Ogólne wrażenia pozytywne dlatego też zakupy robię głównie w tymże sklepie.

czarny72

03.01.2023

LIDL

Placówka

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi