Z reguły słaba jakość obsługi telefonicznej. Najczęściej w rozmowie wykorzystywane są standardowe wyuczone formułki i rozwiązania. Brak tzw. kreatywnego myślenia i znajdywania rozwiązań skrojonych pod aktualne potrzeby klienta. Kolejna kwestia dość istotna - długi czas oczekiwania na połączenie z konsultantem.
Dlatego też wolę załatwić sprawę osobiście w placówce i porozmawiać osobiście gdyż wówczas jest z reguły konkretnie, rzeczowo i na temat.
Niestety ale ta opinia dotyczy obsługi telefonicznej również w innych firmach.
Placówka - sklep LIDL 41-250 Czeladź ul. 27 Stycznia 2.
Lokalizacja sklepu : dogodna, przy głównej drodze z łatwym dojazdem. Duży parking.
Produkty na półkach sklepowych czytelnie oznaczone, odpowiednio wyeksponowane, ewentualne braki na bieżąco uzupełniane.
Wygląd - czasami zdarza się, że nie są na bieżąco sprzątane ewentualne zabrudzenia. Sam doświadczyłem tego typu zdarzenia gdy poślizgnąłem się na mokrej posadzce.
Obsługa : dobrze poinformowana na temat asortymentu będącego w sklepie oraz jego umiejscowienia.
Niedogodności : zdarzają się długie kolejki do kas zarówno samoobsługowych jak i obsługiwanych przez pracowników sklepu.
Ogólne wrażenia pozytywne dlatego też zakupy robię głównie w tymże sklepie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.