nikomu nie polecam,moje auto uległo gradobiciu w lipcu tego roku,zostało oddane na warsztat pod koniec lipca i stało tam 2 miesiące,bo Compensa nie potrafiła dogadać się z warsztatem,ciągle odrzucała wszystkie kosztorysy,zaproponowała naprawę bez użycia nowych elementów,gdzie do wymiany był cały dach i maska!Telefony odbierają za ok.10 razem...na maile odpisują z parodniowym opóźnienie,jeśli w ogóle odpisują...porażka
obsługa pozostawia wiele do życzenia,często pracownicy nie wiedzą podstawowych rzeczy,inforamcje o zamówieniu niby są,ale i tak,żeby dowiedzieć się szczegółów trzeba zadzwonić i trafić przy okazji na kompetentnego pracownika,towar nie zawsze jest zamawiany na czas,nie wszystko jest zawsze na magazynie,chociaż powinno...
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.