Ocena bardzo zła. Powody sa następujące: oczekiwanie w kolejce na pobranie krwi to 2 godziny. Żadnej rejestracji oczekujących, więc tłum ludzi przez gabinetem zabiegowym wkurzony nie tylko oczekiwaniem ale również osobami wchodzącymi poza swoją kolejką i mnostwem osób uprzywielejowanych.
Przy składaniu reklamacji powiedziano mi, to że mogę pojechać do innego oddziału, bo gdzie indziej nie ma kolejek (nieprawda, innego dnia na własne oczy widziałem kolejkę do zabiegowego kilkudziesięciu osób w Blue Citi), że w innych dniach nie ma kolejki (nierawda, bo to moje trzecie pobieranie krwi w ciągu miesiąca i zawsze kolejka była) oraz że podjęli już działania. Jakie - nie wiadomo.
Koordynatorka przyjmująca skargę dopiero na specjalnie sformułowane żądanie udzielenia pisemnej odpowiedzi zapytała o nazwisko. Ciekawe jak wcześniej zamierzała potraktowac skargę.
Jednym słowem - kosmiczny czas oczekiwania, bałagan, fatalna organizacja powiększająca problem, nieprofesjonalne podejscie do załatwiania skarg.
Poniższa ocena personelu dotyczy koordynatorki, nie personelu medycznego, który oceniam dobrze.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.