Przypadkiem podjechałem na myjnię. Zostałem poinformowany jak mam się zachować, mianowicie zostaję najpierw spłukane auto karcherem a później należy zatrzymać się w wyznaczonym przez obsługę miejscu. Auto zostawione na luzie automatycznie przesuwane jest do przodu. Zostałem zaproszony do środka gdzie przez szyby można obserwować samodzielnie poruszające się auto w myjni automatycznej. Obsługa miła i uprzejma, Pani poinformowała mnie o darmowej kawie z automatu dla każdego z klientów. Podczas popijania pysznej kawy spacerowałem po dywanie obserwując przesuwające się auto. Dużego Jeepa umyłem na prawdę tanio i ładnie. Na koniec Panowie wycierają pozostałe krople wody.
Kupowałem w sklepie prezent dla dziecka. W czasie gdy moja dziewczyna zdecydowała się na zakup jednego z zestawów zgodziłem się. W czasie dokonywania transakcji wpadłem na lepszy pomysł na 'zestaw Lego' i chciałem zmienić na inny już zapłacony przez moją dziewczynę towar. Pani powiedziała jasno - zwrotów nie przyjmujemy!
Trzeba było ją namawiać aby wymieniła zestaw na inny, który był i tak troszkę droższy od poprzedniego. W końcu udało się wycofać poprzednią transakcje i zakupić przez nas właściwą zabawkę. Pani miała zajęcie ponieważ układała właśnie nowe zabawki, lecz my jako klienci zostaliśmy potraktowani niezbyt przyjaźnie. Jedyne co tłumaczy zachowanie ekspedientki to cena zabawki która wynosiła około 20zł, jednak w przyszłości raczej nie kupie już tam klocków Lego.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.