Opinie użytkownika (1)

Trzy dni temu...
Trzy dni temu otrzymałam telefon z Biura Obsługi operatora Era z propozycją dodatkowych minut do wykorzystania za dopłatą do aktualnego abonamentu. Porozmawiałam z panią, która mi ofertę przedstawiła- oczywiście bardzo uprzejmie- ale że nie mogłam ocenić, czy mogę z oferty skorzystać bo właścicielem numeru jest mój rodzic, umówiłyśmy się na telefon na dzień wczorajszy- czyli po dwóch dniach. Lecz tego samego dnia jeszcze starano się z Biura do mnie dodzwonić! Widząc na wyświetlaczu nazwę Biura- nie odbrałam, w końcu umówiona na załatwienie sprawy jestem na za dwa dni. Ale dzień później TEŻ dzwoniono. W umówionym czasie przypadkowo nie byłam w stanie odebrac komórki, ale zaniechano próby ponownego kontaktu. Zadzwoniono jednak dzisiaj- odebrałam. Pani rozpoczęła tę samą formułkę, jakby w ogóle nasza wcześniejsza rozmowa nie miała miejsca, potwierdziła zresztą, gdy zapytałam, czemu takie coś ma miejsce, że system wybiera klientów losowo (więc wybrana byłam już potencjalnie kilkukrotnie). Musiałam przerwać pani, gdyż treść oferty już znałam, nie miałam czasu na ponowne jej wysłuchanie. Czy system nie ma rejestracji kontaktu z klientem? Poczułam sie zupełnie anonimowo i tak, jakby moje potrzeby były jakimś szarym, niewyraźnym tłem. Jako że jeszcze nie wiem, czy zdecydować się na ofertę, umówiona jestem na telefon w nastepną sobotę. Ciekawe, ile jeszcze razy niejako ,,na ślepo" zadzwoni do mnie Biuro Obsługi Ery...?

banana

17.07.2009

T-Mobile

Placówka

Nie zgadzam się (28)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi