Dołączam do grona bardzo niezadowolonych klientek sklepu Humanic w Poznaniu w Galerii Malta. Po jednorazowym wyjściu z domu w nowych szpilkach w podeszwie zrobiły się dziury i ogólnie podeszwa wygląda jak po dwóch latach chodzenia. Oczywiście złożyłam reklamację, którą "genialny" rzeczoznawca odrzucił tłumacząc, że to zwykłe ścieranie poprzez kontakt z podłożem. Rozmowa z kierowniczką tez nic nie dała, bo kobieta twierdzi, że muszę sobie wymienić podeszwę, co podobno jest rzeczą normalną. Same bzdury. Zupełnie nie zależy im na kliencie. Jeśli buty z Humanica wymagają wymiany podeszwy po jednym użyciu, to wolę tam więcej nie kupować. Odwołałam się od tej decyzji i zostawiłam buty do ponownej oceny. I teraz otrzymuję mylne daty rozpatrzenia reklamacji. Raz mąż pojechał i butów nie było. Dzisiaj miały być, ale nadal nie ma. Podobno w przyszłym tygodniu. Eh, szkoda gadać. Kierowniczka bardzo niekompetentna.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.