Do sklepu poszłam tylko po wodę mineralną. Od razu zostałam miło powitana przez pracownika. W sklepie było bardzo czysto. Znalazłam swoją wodę, która miała troszkę zawyżoną cenę w porównaniu do innych sklepów w okolicy. Kolejki żadnej nie było a cała obsługa przy kasie obyła się bez żadnych problemów, padło oczywiście pytanie czy to wszystko co chce kupić. Zostałam pożegnana po otrzymaniu reszty i paragonu.
Pierwsze co rzuca się w oczy to notoryczny brak koszyków przy wejściu. Wszystkie znajdują się przy kasach i nikt z obsługi, nawet po zwróceniu uwagi, nie przeniósł koszyków tam gdzie powinny być. Pomoc personelu też nie była najlepsza. Zapytałam gdzie znajdę konkretny produkt i usłyszałam odpowiedź, że chyba na końcu alejki, ale nikt konkretnego miejsca mi nie wskazał. Zakupy mimo wszystko robiło się dość przyjemnie, głośność muzyki była odpowiednia, ilość reklam również. Kolejki do kasy nie były długie. Jedyne co mnie zaniepokoiło to wielki bałagan na hali - puste opakowania, produkty z innych półek były pomieszane i gdzieniegdzie było brudno (najbardziej przy strefie warzyw i owoców). Również nie mogłam znaleźć rękawiczek jednorazowych do wyciągania pieczywa (zostały tylko puste opakowania). Pani w kasie była bardzo uprzejma.
Dziękujemy za ważne dla nas informacje dotyczące naszego marketu w Krakowie.
Pragniemy poinformować, iż wszystkie zgłoszone przez Panią uwagi te pozytywne i negatywne przekazaliśmy do dyrekcji marketu i dyrekcji regionalnej, w celu wprowadzenia odpowiednich środków zaradczych, aby w przyszłości uniknąć opisanych niedociągnięć. Jeszcze raz serdecznie dziękujemy za zgłoszone uwagi.
Pozdrawiamy, Centrum Obsługi Klienta
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.