Wchodząc do sklepu, wybierając numerek musiałem czekać około 30 minut. W tym czasie przynajmniej 3 osoby zrezygnowały z czekania. Wygląd sklepu czystość oraz obsługa ochrony bardzo dobra. Podchodząc do konsultantki zostałem obsłużony bardzo dobrze. Znała odpowiedź na nurtujące mnie pytanie. Wykazała się kompetencją, zaangażowaniem.
Doradca wiedział o jakim produkcie mówi. Był ubrany schludnie i czysto. Na wszelkie pytania potrafił odpowiedzieć. Jednak po przedstawieniu produktów nie potrafił nawiązać dalszej rozmowy. Nie potrafił przekonać klienta do wzięcia przedstawionego produktu. Nie pozostawił kontaktu i klient odszedł bez żadnego utwierdzenia.
Konsultant przywitał mnie z uśmiechem. Wyjaśnił wszelkie kwestie dotyczące przyznania kredytu, jak również karty kredytowej. Przy tym był bardzo miły i uprzejmy. Informował o każdym ruchu jaki wykonywał.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.