W dniu dzisiejszym w trakcie robienia zakupów w w/w sklepie nie dość że była kolejka i funkcjonowała tylko jedna kasa to ze strony wszej pracownicy brak jakiegokolwiek zaangażowania ( być może tak się dzieje że nie ma konkurencji w pracy lub Wasza firma nie premiuje dobrej obsługi klienta ) wrażenie jest takie jak by ktoś tam za karę pracował. W trakcie obsługi trzeba się domagać aby kasjerka zeskanowała kartę w mobilnej aplikacji i brak czasu na zadanie jakiegokolwiek pytania. Wobec powyższego po mimo informacji na pułkach że cena danego towaru z aplikacją I KUPONEM jest inna nie można z tego korzystać gdyż nie ma kiedy zeskanować aplikacji.. Za pomoc klientowi bardzo słaba ocena NIE POLECAM
Witam , w sklepie Sedal w Sieradzu robię często zakupy ale to co ostatnio mnie spotkało to chyba można skwitować jednym słowem porażka. Dokonałem zakupu SALAMI , nie było to najdroższe i może to dlatego to mnie spotkało, wiadomo SALAMI kroimy cieniutko ale dlaczego nikomu do głowy nie przychodzi żeby folię przed pokrojeniem zdjąć. Ile jest potem w domu zachodu żeby te kawałki foli pousuwać. PORAŻKA . POZDRAWIAM SEDAL w Sieradzu
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.