Po wejściu do sklepu odniosłem bardzo pozytywne wrażenie. Wszystko wydawało się być na swoim miejscu, poukładane i zachęcające do zakupu. Podłogi umyte.Wszystko było dobrze aż do momentu podejścia do stanowiska obsługi klienta. Po pierwsze, Pani ekspedientka nie przywitała się ze mną jaką pierwsza. Nie była w ogóle w stanie mi pomóc w zorientowaniu się co robi zabawka, która mnie zainteresowała, stwierdziła, że nie wie co robi.Po zapytaniu się czy mogłaby mi polecić jakąś zabawkę dla rocznego dziecka, odpowiedziała, że za mną jest cały regał z takimi zabawkami i mam sobie pooglądać.Przez całą naszą rozmowę odnosiłem wrażenie, że osoba zwraca się do mnie z niechęcią i naprawdę zachowanie tej osoby zniechęciło mnie do kontynuowania zakupów.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.