W marcu tego roku dokonałem zakupu butów sportowych marki Adidas w sklepie obuwniczym w moim mieście. Mimo iż buty były eksploatowane zgodnie z przeznaczeniem uległy zniszczeniu (odklejanie się podeszwy od reszty buta) już w czerwcu- czyli zaledwie po ok. 4 miesiącach użytkowania. W momencie zakupu dostałem 24 miesięczną gwarancję. Niestety sprzedawca odmówił przyjęcia reklamacji sugerując to tym iż buty były nieodpowiednio eksploatowane co jest nie prawdą. Dowiedziałem się, że ów sprzedawca często komplikuje zwrot towaru. Biorąc pod uwagę, że była to druga para butów zakupiona w opisywanym sklepie, która uległa tak szybko zniszczeniu (pierwsza para wytrzymała ok. 8 miesięcy) na pewno nie dokonam więcej zakupu w tym sklepie, a sprzedawcę oceniam negatywnie.
Kilka tygodniu temu zakupiłem na aukcji internetowej przenośny telewizor. Niestety urządzenie nie działo poprawnie- bardzo ciężko łapało zasięg, obraz w większości przypadków był zamazany, a dźwięk zniekształcony. Zgłosiłem problem sprzedawcy. Ten bez problemu przyjął reklamację. Pieniądze wróciły na moje konto w ten sam dzień, w którym wadliwy towar został dostarczony sprzedawcy. Na koniec sprzedawca felernego urządzenia przeprosił poprzez mail za całą sytuację. Wielu Internetowych sprzedawców utrudnia zareklamowanie wadliwego towaru, np. nie odbierają telefonów, nie odpisują/odpisują niezmiernie długo na maile, nie rozpatrują reklamacji na korzyść klienta mimo iż urządzenie nie jest sprawne, "przeciągają" zwrot pieniędzy.Opisywanego sprzedawcę tle innych sprzedających oceniam jak najbardziej pozytywnie i mimo zakupu wadliwego towaru na pewno jeszcze nie raz dokonam zakupu na jego aukcjach.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.