Dnia 21.06.2013 udałem się z wizytą do salonu Marki Mercedes należącej do firmy Mojsiuk w Starych Bielicach koło Koszalina. Już odrazu od wejścia dało się wyczuć zainteresowanie potencjalnych klientów przez pracowników salonu. Po przedstawieniu swoich oczekiwań pracownikowi, zaprosił nas do swojego stanowiska. Fachowo przedstawił ofertę firmy Mercedes na pojazd Mercedes Sprinter i szczegółowo, z pasją odpowiedział na zadane pytania. W trakcie rozmowy pracownik zaproponował kawę, bądź cos innego do picia, co nie zdarzyło mi się nigdy bedąc klientem jakiegokolwiek salonu samochodowego. Gdyby nie dość duże w porównaniu z konkurencją ceny samochodów dostawczych, diler ten zasługiwałby na najlepszą z możliwych ocen.
Dnia 20.06.2013 udałem się do Salonu Skoda w Koszalinie przy ul. Gnieźnieńska 43A w celu nabycia informacji dotyczącej samochodu Skoda Praktik. Przyznam szczerze, że salon był zadbany, wydawał się przyjazny dla klienta. Jednakże gdy tylko wszedłem do salonu- doznałem rozczerowania. Przez dokre 10 minut nikt nie wykrył zainteresowania, że potencjalny naywca nowego samochodu znajduje się na salonie. Gdy już "łaskawie" podszedł do nas pracownik salonu, zaprosił mnie do swojego biurka. Dość nachalnie proponował wybór najdroższej wersji wysokoprężnej. Gdy zapytałem o odpis VAT'u z paliwa, pracownik oznajmił mi, że coś takiego obecnie nie ma miejsca. W aucie ciężarowym! Brak podstawowej wiedzy pracownika z aktualnych przepisów. To już nie mój pierwszy raz, gdy z salonu marki Skoda wychodzę niezadowolony i zawiedziony brakiem profesialnego podejścia pracowników Skoda. Szkoda tylko, że traci na tym cała marka
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.