Kiedy przekonano mnie do założenia rachunku osobistego, który miał być całkowicie darmowy (oprócz karty debetowej za 3zł/mieś) dopiero po podpisaniu umowy, otworzeniu rachunku a właściwie w trakcie przedstawiania mi platformy Alioru dowiedziałem się, że po 10 powiadomieniu sms, które będę dostawał przy każdym przelewie za każdy dodatkowy sms będę płacił 30groszy, a po 50 przelewie internetowym będę płacił 75groszy za każdy następny przelew. Kiedy spytałem dlaczego na stronie głównej jest napisane “Ozł za prowadzenie konta i przelewy internetowe” oburzony konsultant spytał “na czymś bank musi chyba zarabiać, nie?”
Nie świadczy to najlepiej o standardzie obsługi banku szczególnie w kontekście obsługi wymagających klientów szczegółowo zainteresowanych detalami oferty
poza tym incydentem uwag brak
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.