OMIJAĆ Z DALEKA!!!
Moja opinia choć długa i subiektywna jest dokładnym odzwierciedleniem tego i pokazaniem tego co dzieje się w tej firmie nie tylko w Łodzi. Postaram się łatwo wypunktować dla osób które nie lubią długich opowieści.
Wobec firmy prowadzone są postępowania przez np. UOKiK z racji ukrywania kosztów o których klient dowiaduje się na miejscu. Na infolinii cisza. O czym przeczytamy już w internecie.
1. Cena promocyjna na stronie jest tylko wtedy gdy auto kupujemy w kredycie na 10 lat bez możliwości wcześniejszej spłaty.
2. Dopiero miejscu dowiemy się iż cena jest zdecydowanie wyższa.
3. Ubezpieczenie nie jest w cenie samochodu, jeżeli z niego zrezygnujemy płacimy cenę regularną, jeżeli się na nie zdecydujemy sprzedawca daje nam sztuczna dla oka zniżkę na ten cel. Minus jest wtedy gdy zrezygnujemy z umowy bo zwrócą nam tylko kwotę za auto a nie tą która rozbili na fakturze w celu zakupu ubezpieczenia.
4. Po wypowiedzeniu ubezpieczenia Carlife Defend insuarance, pieniądze wracają do Aaaauto ( z racji podpisanej do podpisana cesji z ubezpieczenia) także mimo iż to klient opłaci składkę za ubezpieczenie to nie on otrzyma swoje pieniądze w przypadku wypowiedzenia umowy ubezpieczenia.
5.*Na protokole sprzedaży wypisuje się wszystko specjalnie tak jakby auto zaraz po wyjeździe z placu miało się rozpaść. Jest to robione po to by ubezpieczenie niczego nie pokryło. Czyli reasumując mamy je, ale tak jak byśmy nie mieli.
6. Z samochodu przed sprzedażą spuszczane jest paliwo praktycznie do zera co może skutkować uszkodzeniem elementów silnika. Ponieważ auto jeździ ciągle na głębokiej rezerwie.
7. Z samochodów wyciągane są Dywaniki by zmusić klienta do zakupu na miejscu tych sygnowanych ich firmą. Dywaniki są tylko do zdjęć a w momencie zakupu ich niema.
8. Jeżeli klient o coś się upomni to przekładane jest mu to z innego auta.
9. Samochody nie są sprawdzane pod żadnym względem a już napewno pod względem wypadkowości.
10. Omijać Pana menedżera finsanowego w Łodzi, kłamie w żywe oczy. Mówi że czegoś do auta nie było a od właściciela auta dowiedziałem się przed zakupem auta z czym im samochód sprzedał.
11. OMIJAĆ pracownika finansowego, doradcy kredytowego, sprzedawcy w Łodzi. Podsuwa na tablecie dokumenty do podpisania z którymi nie możemy się w pełni zapoznać. Odmiawia ich wydruków zasłaniając się że system na to nie pozwala przed podpisaniem. Mówi wszystko co klient chce usłyszeć a w dokumentach które dopiero po podpisaniu otrzymamy na maila okazuje się coś innego. Z racji iż jest to pracownik finansowy skarga co do jego osoby zostanie złożona w stosowne miejsce poparta dowodami.
Ukrywa koszty poboczne i pod pretekstem jakiś zmyślonych zniżek, próbuje wcisnąć produkty dodatkowe.
12. W postępowaniu reklamacyjnym stosują metodę spychologi.
13. Jeżeli ktoś nie ogarnia prawa i papierów, najlepiej niech do zakupu auta uda się z prawnikiem. A najlepiej poprostu tam nie kupować.
14. Miałem do obioru opony w Gdańsku które opon nawet nie przypominały. Przez miesiąc mieli problem z spełnieniem zobowiązania.
Mimo iż jest to opinia negatywna, chciałbym zwrócić uwagę na postawę Pana (menedżer serwisu w Łodzi) który po miesiącu oczekiwania i wielu pism z mojej strony oraz telefonów dopiął reklamację i spełnił stosowne roszczenia. Jak i również osoba, pracownika placu. Pan mimo iż pracuje w tragicznej firmie starał się obsłużyć klienta najlepiej jak potrafił by wyjść z twarzą po tym jaki system panuje w firmie. Także dziękuję Panowie że chociaż jakieś pozytywne w działaniu osoby znajdują się w tej firmie.
Ja osobiście prawdopodobnie będę zmuszony złożyć stosownym pozew cywilny przeciwko firmie i osobie Pana menadżera. Jak również stosowne zawiadomienia do rzecznika i UOKiK. Z racji odrzuconej reklamacji dotyczacej zwrotu pieniędzy za dodatkowe ubezpieczenie.
Edytowano przez administratora z uwagi na ochronę danych osobowych.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.