Opinie użytkownika (1)

Sprawa tyczy się...
Sprawa tyczy się nie mnie bezpośrednio, gdyż od stycznia 2010 jestem abonentem firmy Play, a mojego ojca, który jest użytkownikiem sieci Orange (niegdyś Idea) od 1999r.. W związku z zbliżającym się końcem umowy, zadzwoniła do niego pani z obsługi klienta, proponując w ramach przedłużenia umowy telefon Lg Optimus i korzystniejszy dla niego plan taryfowy. Ojciec zgodził się, wszystko było w jak najlepszym porządku,piękny, sprawny w stu procentach telefon przyszedł kurierem kilka dni później. Co było jednak zastanawiające, na ekranie telefonu cały czas pojawiały się ikonki sugerujące podłączenie do internetu, mimo, że nikt z internetem przez telefon łączyc się nie chciał. Minął tydzień i na stronie Onet.pl przeczytałem artykuł o problemach telefonów z Androidem. Coś mnie tknęło i zgłębiwszy temat stwierdziłem, że ojcowy telefon również non stop pobiera pakiety internetowe. Forumowicze Onetu pisali o przypadkach, kiedy wystawiano im rachunki na kwoty 800-900pln, oczywiście nie uwzględniając żadnych reklamacji. Koniec końców, ściągnąłem z marketu Android aplikacje blokującą całkowicie połączenie z internetem, jednak za krzywdzący uważam brak zwrócenia chocby słowem uwagi na zaistniały fakt przez pracowników grupy Orange. Gdyby nie czysty przypadek i w miarę możliwości szybka reakcja z mojej strony, rachunek na pewno byłby zawyżony, gdyż minął tylko jeden tydzień, a ojciec stracił wszystkie miesięczne środki na widmowe, nikomu nie potrzebne i słowem nie wspomniane połączenie z internetem. Chyba nie tak powinno się traktowac wieloletnich klientów. Dopiero po wykonanym telefonie do biura obsługi klientów i zwróceniu na to uwagi przez mojego ojca, pani w słuchawce nieśmiało zgodziła się z nim, że faktycznie połączenie z internetem telefonu 24h na dobę jest możliwe, w związku z tym przekierowała rozmowę do działu technicznego. Gdyby KTOKOLWIEK chociaż raz wspomniał o takim fakcie, nie byłoby problemu. Jednak pozostawiono klienta samemu sobie w nadziei, że wysoki rachunek nabije się sam. Nie polecam.

Wiktor_38

05.04.2011

Orange

Placówka

Nie zgadzam się (4)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi