moja opinia dotyczy zgłoszenia na infolinie szkody i złozenia wniosku o odszkodowanie.mój syn uległ wypadkowi i po zakończeniu leczenia chciałm złozyc wniosek o doszkodowanie.w szkole syna poinformowano mnie ,że należy zadzwonić na infolinię i tam zgłosić wniosek. Wczesnie nie robiłam tego takim sposobem więc nie wiedziałam jak to przebiega.Pani ,która odebrała telefon przedstawiła sie ,zapytała w jakiej sprawie dzwonię .po moich wyjasnieniach powiedziała mi jakie dokumenty powinnam przygotować .pózniej zadała mi mnóstwo pytań,lecz nie były zadawane za szybko i niezrozumiale .całe zgłoszenie przebiegło bardzo szybko i sprawnie.na koniec Pani poinformowała mnie jaka będzie dalsza procedura.Jestem zadowolona z miłej i sprawnej obaługi.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.