Opinie użytkownika (3)

Super. Nie poleciłabym...
Super. Nie poleciłabym oferty, ani firmy bo zdaje sobie sprawę, że jest to nie opłacalne. Co do kontaktu z firmą to głównie mam kontakt on-line. Czasem zdarza się że jakiś pracownik zadzwoni z ofertą, ale takie sytuacje są sporadyczne. Na plus: organizacja i czas obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi.

Weronika_166

01.08.2017

vivus.pl

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Obsługa...
Bardzo dobrze. Obsługa jest kompetentna i pomocna. Czasami pozwala sobie jednak na prywatne rozmowy w czasie obsługi klienta. W sytuacji kolejki zawsze starają się ja rozładować poprzez otwarcie nowej kasy. Ceny na stacji paliw są ogólnie drogie, nie mniej często można trafić na atrakcyjna promocję. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Weronika_166

18.07.2017

BP

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Kontakt z...
Super. Kontakt z pracownikiem ograniczył się do dokonania transakcji, więc trudno ocenić wiedzę. Obsługa przebiegła w miarę sprawnie (była kolejka, ale związana z małą ilością stanowisk) pracownik był uprzejmy, cierpliwie poczekał na znalezienie przeze mnie karty. Pożegnał się słowami, dziękuje zapraszamy ponownie. Na plus: zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, wygląd miejsca obsługi.

Weronika_166

18.07.2017

Stacje paliw Auchan

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi