Super. Nie poleciłabym oferty, ani firmy bo zdaje sobie sprawę, że jest to nie opłacalne. Co do kontaktu z firmą to głównie mam kontakt on-line. Czasem zdarza się że jakiś pracownik zadzwoni z ofertą, ale takie sytuacje są sporadyczne. Na plus: organizacja i czas obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Obsługa jest kompetentna i pomocna. Czasami pozwala sobie jednak na prywatne rozmowy w czasie obsługi klienta. W sytuacji kolejki zawsze starają się ja rozładować poprzez otwarcie nowej kasy. Ceny na stacji paliw są ogólnie drogie, nie mniej często można trafić na atrakcyjna promocję. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Super. Kontakt z pracownikiem ograniczył się do dokonania transakcji, więc trudno ocenić wiedzę. Obsługa przebiegła w miarę sprawnie (była kolejka, ale związana z małą ilością stanowisk) pracownik był uprzejmy, cierpliwie poczekał na znalezienie przeze mnie karty. Pożegnał się słowami, dziękuje zapraszamy ponownie. Na plus: zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, wygląd miejsca obsługi.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.