Od pewnego czasu robię zakupy przez internet i jestem bardzo zadowolona.Pomijając fakt, że oszczędzam czas i nie muszę dźwigać to przede wszystkim doceniam fakt że personel, który pakuje zamówiony towar jest godny zaufania.Data spożycia produktów jest odpowiednio długa a warzywa dostatecznie świeże. W sytuacji gdy brak produktu personel dzwoni i proponuje inny. Termin dowozu towaru również jest przestrzegany. Jedyny mały minu to mogłaby być większa baza asortymentu na str.internetowej.
Wybieram się z małym dzieckiem na urlop i jak co roku poszłam z listą zakupów do apteki. Nie bardzo wiedziałam co z tej listy jest konieczne a co mniej. Pani farmaceutka widząc moje niezdecydowanie poprosiła o listę i bardzo sprawnie doradziła mi co w jej ocenie jest niezbędne, o czym zapomniałam a co można zastąpić tańszymi preparatami. Bardzo miła i kompetentna obsługa. Przychodząc do tej apteki zawsze wychodzę zadowolona a zaznaczam, że nie wiąże się to z zakupami czasem jedynie z poradą.
Wstąpiłam do sklepu zabawkowego celem uzyskania informacji o cenie konkretnego zestawu.W sklepie nie było klientów a ekspedientka rozmawiała przez telefon.Rozmowa była prywatna więc odsunęłam się na bok aby dać mozliwość naturalnego zakończenia romowy. Niestety rozmowa trwała nadal więc wróciłam do lady i tak jeszcze przez chwilę stałam. Kiedy spotkałyśmy się wzrokiem Pani grzecznie spytała w czym może pomóc nie kończąc przy tym rozmowy telef. Spytałam o cenę zestawu i otrzymałam błyskawiczną odpowiedź że nie ma go w sprzedaży. Pani uśmiechnęła sie i wróciła do przerwanej romowy. Chciałam jescze spytać czy mogę zestaw zamówić i jaka była dotychczas cena ale pomimo uśmiechu ekspedientki i miłego głosu odechciało mi się dalszej rozmowy bo poczułam się jak intruz, który w nieodpowiedniej chwili wszedł do sklepu.
Wczoraj korzystałam z usług transportu publicznego we Wrocławiu.Autobus który przyjechał był niskopodłogowy a kierowca na tyle miły, że włączył tę opcję i wygodnie mogłam wejść z wózkiem do środka (niestety nie zawsze kierowcy włączają).Nie miałam biletu a automat w autobusie był na kartę płatniczą, której zapomniałam wziąć z domu.Z wielką obawą podeszłam do kierowcy i ku mojemu zaskoczeniu spotkałam się z bardzo miłą osobą.Kierowca nie prowadził sprzedaży ale wyraził zainteresowanie i sprawdził w portfelu czy nie ma prywatnych.Na następnym przystanku wsiadała osoba na wózku dla niepełnosprawnych wraz z opiekunem. Kierowca wstał, podszedł i pomógł ustawić wózek. Następnie spytał gdzie będą wysiadać i zaoferował pomoc. Nie spotkałam wcześniej tak życzliwego kierowcy z tak profesjonalnym podejściem do wykonywanej pracy.Życzmy sobie aby to była norma.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.