Podczas wizyt w BOK:
Brak konkretnych informacji na temat rozwiązania umowy. Pani obsługująca przekazywała informacje, które były dla mnie śmieciem informacyjnym gdyż część nie dotyczyła moich pytań. Ważna informacja na temat kary za przedwczesne zerwanie umowy została pominięta przez konsultantkę, dopiero po zadaniu pytania pani poinformowała iż taka kara będzie. Nadmieniam iż pytanie zostało zadane gdy Pani uznała że nasz rozmowa jest już skończona.
Duże rozbieżność między informacjami w otrzymanymi w biurze a korespondencja listowną - np. rachunki są opłacone, a przychodzi korespondencja od samego kierownika ds. windykacji na temat niezapłaconych rachunków - człowiek czuje się nieprzyjemnie.
W ocenie poniżej kategorię "Zachowanie i wygląd personelu bym rozdzielił" ponieważ w niektórych firmach obowiązuje "DressCode" i wszyscy wyglądają pięknie natomiast ich zachowanie może być dowodem braku wiedzy na tema podstawowych zasad kultury.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.