Wbrałem się dziś na świąteczne zakupy do sklepu Lidl w Olsztynie. Na moją dodatnią ocenę miało wpływ kilka czynników: wolne miejsca parkingowe pomimo dużego ruchu, brak kolejek w kasie dzieki temu że wszystkie kasy były otwarte, wyrażny i czytelny sposób ekspozycji towaru oraz miła i uśmiechnięta obsługa. Napewno wrócę ponownie do tego sklepu ponieważ powyższe czynniki sprawiają ze robienie tam zakupów to przyjemność.
Dnia dzisiejszego udałem się zatankować samochód na stację Bp w Olsztynie. Standard i jakość obsługi bardzo mnie zaskoczyła - obsługująca mnie sprzedawczyni (pani Anna) była bardzo sympatyczna, obsługiwała klientów szybko, proponowała dodatkowe usługi typu myjnia, płyn do spryskiwaczy. Dodatkowo zaproponowała mi udział w zabawie gdzie przy kolejnym tankowaniu otrzymam film na dvd gratis. Poza tym stacja utrzymana w idealnym porządku.
Dnia dzisiejszego ok godz 14.40 wybrałem się do salony samochodowego Skoda na przegląd mojego samochodu. Pomimo umówionej godziny serwisu musiałem czekać ponad 30 minut w kolejce. Poza tym obsługujący mnie sprzedawca/serwisant był bardzo niekompetentny. W obsłudze mnie nie utrzymywał kontaktu wzrokowego, zajmował się kilkoma sprawami naraz i wyrażnie nie był zadowolony z mojej wizyty w Salonie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.