Moja obserwacja dotyczyła bardzo mało skomplikowanej operacji przeniesienia funduszy z pracowniczego programu emerytalnego do IKE. Po przyjściu do placówki zaskoczyło mnie jedno - brak klientów ( co jest dużą rzadkością w tej placówce z reguły jest tam nie mała kolejka petentów tego dnia było inaczej). Po dopytaniu się , kto zajmuje się IKE trafiłam na pana , który był nie przygotowany do udzielania mi wyjaśnień albo mu się nie chciało . Nie potrafił wyjaśnić jaki będa opłaty , jakie musze dokonywac wpłaty w jakim okresie czasu - odniosłam wrażenie że panu przeszkadzam . w sumie nic nie załatwiłam - straciłam czas i doszłam do wniosku że musze sie dowiedziec o IKE u innych ubezpieczycieli . Wyniku mojej dziwnej dociekliwości doszłam do wniosku , że to jednak powinno być PZU ale jak to załatwić sama nie wiedziałam ( obawiałam się że nastepna wizyta będzie podobna ). W między czasie zostałam zaproszona na szkolenie dotyczące ERU , i tam przy okazji porozmawiałam z oim opiekunem jaki mam problem - obiecała pomóc> I pomogła zostałam skierowana o pani kierownik i potraktowana w sposób bardzo profesjonalny , kieta wyjasniła mi wszystki niejasności oraz podpisała ze mną stosowne dokumenty . Reasumując obsługa może byc zdecydowanie profesjonalna gdzie klient nie jest natrętną muchą .
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.