Dnia 22.06.2015 odwiedziłam hipermarket Tesco Extra w Olsztynie przy ul. Pstrowskiego 16.Po zrobieniu zakupów ustawiłam się w kolejce do kasy. Przede mną stała jedna osoba. Po wyłożeniu towaru na taśmę zauważyłam, że czteropak napoju Pepsi był uszkodzony, zgłosiłam to kasjerowi. Kasjer poprosił o odniesienie towaru w miejsce, z którego go wzięłam. Obsługa była uprzejma, szybka, ale niedokładna. Kasjer, nie mogąc znaleźć kodu produktu, nabił ów produkt na inny kod (taka sama cena). Oferta hipermarketu była atrakcyjna.Teren hipermarketu był czysty, wózki i kosze na zakupy były ogólnodostępne.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.