Obsługa w recepcji bardzo sprawna i szybka,personel schludny i czysty a przede wszystkim skoncentrowany na obsłudze pacjenta, jasne objaśnienia , krótki czas oczekiwania na lekarza, sama wizyta też miło i profesjonalnie przebiegała, dokładny aczkolwiek szybki wywiad, jasne wskazówki i porady. Przychodnia na wysokim poziomie, jedyny minus call center, czekanie na połączenie z konsultantem czasami trwa długo
Bardzo długie oczekiwanie na obsługę, ok 35 min, jedno stanowisko tylko czynne,zajmujące się wszystkim, od wypłaty gotówki po zawieranie umów, pani obsługująca niezdecydowana, klienci pozostawiani bez opieki, podczas przeliczania pieniędzy na zapleczu słychać komentarze pań, nieprofesjonalność i opieszałość
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.