Składałem reklamacje za naliczenie opłat za rozmowy w UE. Wg umowy takich nie powinienem mieć naliczanych. Pracownik bardzo szybko przyjął reklamację, poinformował, że odpowiedź dostanę w ciągu 30 dni. Odpowiedź dostałem po 3 dniach. Opłaty zostały anulowane i skorygowane na fv. Polecam Orange - jakość obsługi na wysokim poziomie.
Sklep bardzo czysty, towar ułożony zgodnie z etykietami cenowymi. Pracownicy sklepu chętnie pomagają w moim przypadku pracownik zaprowadził mnie i pokazał towar o który pytałem. Dużo przejrzystych i prostych promocji. Jedyny minus, długa kolejka do kasy(otwarta tylko 1 kasa). Gorąco polecam zakupy w Lidlu
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.