Korzystanie z usługi PZU
Chciałbym opisać sytuację zaistniałą w zeszłym roku w czasie Świąt Bożego Narodzenia, podczas której miałem okazję skorzystać z usługi assistance PZU.
Wraz z żoną i mamą wracaliśmy w drugi dzień Świąt Bożego Narodzenia z Zakopanego do Gliwic. Zatrzymaliśmy się na stacji w Suchej Beskidzkiej by zatankować paliwo. Niestety, przy wyjeździe ze stacji auto odmówiło posłuszeństwa. Samochód stracił napęd i mimo wciskania gazu nie przejechał ani metra. W związku z tym, że posiadam pełne ubezpieczenie w PZU zadzwoniłem pod numer znajdujący się na polisie. Pierwszym miłym zaskoczeniem była propozycja konsultanta – zaproponował, że oddzwoni do mnie aby nie obciążać mnie kosztem rozmowy. Telefon zwrotny był natychmiastowy, a rozmowa trwała około 10 minut. Podczas rozmowy wypytano mnie o występujące problemy z samochodem, zweryfikowano dane personalne, ilość osób jadących ze mną oraz miejsce postoju. Konsultant oznajmił, że pomoc przyjedzie do 30 minut. Po około 10 minutach od zakończenia rozmowy z konsultantem zadzwonił kierowca holownika i poinformował, że jedzie na wskazane miejsce. Po przyjechaniu miło się przywitał.
Od momentu wykonania przeze mnie telefonu do konsultanta do momentu przyjechania holownika nie minęło nawet 30 minut. Warto wspomnieć, że Firma PZU wysłała do nas holownik wraz samochodem osobowym (w holowniku nie było miejsca na troje pasażerów). Wraz z rodziną i samochodem zostałem dowieziony do miejsca zamieszkania dopłacając jedynie 20 zł. Do tej pory jestem mile zaskoczony szybkim, sprawnym i bezproblemowym przebiegiem sytuacji.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.