Zgodnie z umówioną dnia poprzedniego wizytą na godzinę 10;00 zjawiłem ięi o godz. 9;50 dostałem od pani (prawdopodobnie recepcjonistki,brak identyfikatorów z pełniona funkcja i nazwiskiem)kwestionariusz dotyczący zgody na przetwarzanie danych osobowych ,zaproponowano m"i coś do picia" i na ty skończyło się zainteresowanie moja osobą przez 25 minut nikt nie poinformował mnie że doradca się spóźni ani też nie poprosił o to bym jeszcze chwile poczekał, w tym czasie zjawiło się dwóch klientów którzy zostali natychmiast obsłużeni.W związku z tym że moja obecność była tam niedostrzegana postanowiłem opuścić placówkę i zdenerwowany udałem się do domu.Nadmieniam że wizyta wyła wcześniej umówiona i przejechałem w jedną stronę do w/w placówki 25 km.Straciłem 2 godziny i połowę urlopu z miejsca pracy.Z całą stanowczością odradzam wizytę w w/w placówce Open finance.
Świetny kontakt telefoniczny przy umawianiu wizyty , fachowa obsługa -wiedza pracowników biura ,możliwość dopasowania terminu wizyty,samochód zastępczy na czas naprawy ,dodatkowe koszty omawiane z klientem,możliwość negocjacji ceny.Można za usługę płacić kartą.Można umawiać się na wizyty elektronicznie.
świetny kontakt(telefoniczny i internetowy) uprzejmość, fachowe porady brak niejasnych sytuacji.Możliwość korzystania z płatności elektronicznych -bezpłatna.Krótki czas na oczekiwania na połączenie.Można wszystkie operacje (załatwić) przez intarnet lub telefon i nie trzeba osobiście pojawić sie w banku.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.