Opinie użytkownika (3)

Rewelacyjnie.
Rewelacyjnie.

Tomasz_2173

03.03.2015

BARTEK

Placówka

Swadzim, Świętego Antoniego 2

Nie zgadzam się (0)
Dzisiejsze zakupy były...
Dzisiejsze zakupy były bardzo udane. Na sklepie było dużo pracowników i każdy chętny do pomocy. Do kas 1-10 jest tylko jeden dostęp, co tworzy jedną kolejkę (jak na lotnisku). Fajne rozwiązanie.Skorzystałem z kas samoobsługowych, gdzie też obsługa jest potrzebna (osoba nadzorująca).Pomoc była szybka przy zatwierdzeniu kupna alkoholu.

Tomasz_2173

28.01.2015

Carrefour

Placówka

Poznań, al. Solidarności 47

Nie zgadzam się (0)
Po modernizacji całego...
Po modernizacji całego sklepu pojawiło się jedno zagadnienie, które negatywnie wpływa na jakość obsługi. Dotyczy to stoiska sery/wędliny/drób. Często jest jeden sprzedawca i obsługuje wszystkie stoiska, a w kolejce 8 osób (tak było w niedzielę). W soboty tworzą się osobne kolejki na każde stoisko zależne od ilości sprzedawców. Jednak klientowi nie uśmiecha się, aby być w kolejce po kilka plastrów sera, a następnie w kolejce po wędliny. Obsługa miła, ale bezradna wobec takiej organizacji pracy. Nie raz byłem świadkiem epitetów słownych od niezadowolonych klientów skierowanych w stronę obsługi.

Tomasz_2173

27.01.2015

Kaufland

Placówka

Radzionków, Unii Europejskiej 8-10

Nie zgadzam się (0)
27.01.2021
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za ważne dla nas informacje. Informujemy, że Pana zgłoszenie dotyczące funkcjonowania stoiska z obsługą w naszym markecie w Poznaniu przekazaliśmy do dyrektora marketu oraz do dyrekcji regionalnej w celu wprowadzenia odpowiednich środków zaradczych, aby w przyszłości nie dopuścić do podobnych sytuacji. Pragniemy jednocześnie wyrazić nadzieję, iż pozostanie Pan naszym Klientem, a dokonywanie zakupów w naszym markecie będzie upływać w przyjemnej atmosferze. Pozdrawiamy, Zespół Kaufland

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi