Dzisiejsze zakupy były bardzo udane. Na sklepie było dużo pracowników i każdy chętny do pomocy. Do kas 1-10 jest tylko jeden dostęp, co tworzy jedną kolejkę (jak na lotnisku). Fajne rozwiązanie.Skorzystałem z kas samoobsługowych, gdzie też obsługa jest potrzebna (osoba nadzorująca).Pomoc była szybka przy zatwierdzeniu kupna alkoholu.
Po modernizacji całego sklepu pojawiło się jedno zagadnienie, które negatywnie wpływa na jakość obsługi. Dotyczy to stoiska sery/wędliny/drób. Często jest jeden sprzedawca i obsługuje wszystkie stoiska, a w kolejce 8 osób (tak było w niedzielę). W soboty tworzą się osobne kolejki na każde stoisko zależne od ilości sprzedawców. Jednak klientowi nie uśmiecha się, aby być w kolejce po kilka plastrów sera, a następnie w kolejce po wędliny. Obsługa miła, ale bezradna wobec takiej organizacji pracy. Nie raz byłem świadkiem epitetów słownych od niezadowolonych klientów skierowanych w stronę obsługi.
Dziękujemy za ważne dla nas informacje.
Informujemy, że Pana zgłoszenie dotyczące funkcjonowania stoiska z obsługą w naszym markecie w Poznaniu przekazaliśmy do dyrektora marketu oraz do dyrekcji regionalnej w celu wprowadzenia odpowiednich środków zaradczych, aby w przyszłości nie dopuścić do podobnych sytuacji.
Pragniemy jednocześnie wyrazić nadzieję, iż pozostanie Pan naszym Klientem, a dokonywanie zakupów w naszym markecie będzie upływać w przyjemnej atmosferze.
Pozdrawiamy, Zespół Kaufland
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.