Pracownice rejestracji zachowują się uprzejmie, kontakt rzeczowy- bez zbytniej "wylewności" ale i też bez "oschłości", obydwie te formy zachowania są nagminne w innych placówkach tego typu w rejonie. Przy wcześniejszej próbie rejestracji telefonicznej spotkałem się z odmową co wcześniej raczej się nie zdarzało, niemniej rozmowa przeprowadzona kulturalnie. Lekarz, u którego wizyta miała miejsce, konkretny, rzeczowy a jednocześnie nie zbywający pacjenta z powodu kolejnych oczekujących.
Personel uprzejmy i zorientowany w oferowanym asortymencie, problem niskiej jakości obsługi wynika z faktu zbyt małej liczby pracowników, którzy muszą dzielić obowiązki między dbanie o ekspozycję i wykładanie towaru, udzielanie pomocy klientom i obsługę kasową. W sklepie nie ma stałych kasjerów, obsługę kasy prowadzą pracownicy zajmujący się obowiązkami na sklepie, gdy dostrzegą kolejkę do kasy. Ponieważ pracowników na sali sprzedażowej jest z reguły tylko dwóch, nie mogą pogodzić wszystkich głównych obowiązków w obsłudze klienta jednocześnie. Podczas dzisiejszej wizyty przy okazji zakupów wyglądało to w taki właśnie sposób i tak też jest za każdym razem, gdy odwiedzam ten sklep.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.