Czas na herbatę - Galeria Echo
Niewielki sklepik utrzymany w stylu kolonialnym. Drewniane regały i wiklinowe półeczni tworzą swoisty klimat. Bardzo duży wybór herbat i gatunków kawy z całego świata. Towar sprzedawany na wagę, nasypywany z tradycyjnych puszek (herbata) lub słojów (kawa). Można też kupić różne filiżanki i akcesoria do parzenia herbaty. Sprzedawczyni bardzo miła, dysponuje dużą wiedzą na temat oferowanych produktów.
sklep Gatta Pasaż Świętokrzyski
Sklep robi bardzo przyjemne wrażenie. Ekspozycja przejrzysta i czytelna. W ofercie rajstopy, bielizna, szlafroki i piżamy. Towar elegancko wyeksponowany np: rajstopy na nogach manekinów co zdecydowanie ułatwia wybór. Obsługa bardzo uprzejma i pomocna. Można liczyć na fachową poradę.
Sklep Butik Pasaż Świętokrzyski
Sklep z odzieżą dla nastolatek. Wnętrze mocno zagracone, środek lokalu pełen stojaków z ubraniami. Trudno się poruszać w obrębie sklepu. Towar czytelnie posegregowany kolorystycznie i fasonami. W sklepie znajdują się dwie przymierzalnie. Obsługa kompetentna i grzeczna. Niestety personel nie odróżnia się od klientów i nie wiadomo kogo poprosić o pomoc.
Sklep W&M Galeria Świętokrzyska Kielce
Sklep oferuje kurtki i elegancką galanterię skórzaną. Z założenia powinien być sklepem w pewnym stopniu ekskluzywnym. Niestety sklep sprawia wrażenie zagraconego. Po lewej stronie stosunkowo niewielki wybór kurtek skórzanych, po prawej torby, torebki, teczki. Środek sklepu zagracony walizkami. Zdecydowano się pokazać jednocześnie wszystkie wzory, rozmiary i kolory oferowanych waliz. Klient ma niewiele miejsca do poruszania się w obrębie sklepu. Teczki ułożone są na półkach jak książki i aby dany produkt dokładniej obejrzeć, trzeba go wyciągnąć. Szuka się trochę po omacku. Powoduje to dyskomfort, trudno wypatrzeć odpowiedni dla siebie produkt. W głębi sklepu jest kontuar sprzedawcy i drobna galanteria. W sklepie jest 1 przymierzalnia. Sprzedawczyni robiła wrażenie kompetentnej i uprzejmej, aczkolwiek miała problem z określeniem odpowiedniego dla mnie rozmiaru kurtki.
Sklep sieci Orsay Pasaż świętokrzyski
Wnętrze sklepu jasno oświetlone. Odzież eksponowana na wieszakach przy ścianie i stojakach ustawionych w środkowej części. Pomiędzy stojakami zostawiono wystarczającą ilość miejsca aby można było wygodnie przechodzić. Ubrania rozmieszczono tematycznie na stojakach (bluzki, sukienki itd.), każdy rodzaj występuje w wielu rozmiarach. W tylnej części sklepu wydzielono przymierzalnie. Do dyspozycji klientów jest 6 dużych kabin. W każdej kabinie jest lustro na całą ścianę i dodatkowe wysokie lustro w rogu. Pomyślano też o mężczyznach oczekujących aż ich partnerki wszystko przymierzą. W korytarzyku przed kabinami jest niewielki stoliczek i dwie pufy. Po lewej stronie od wejścia kontuar obsługi, obok kontuaru stojak z biżuterią. Obsługująca pani była uprzejma i chętna do pomocy. W wypadku braku poszukiwanego rozmiaru, sprzedawca sprawdza czy w innych kieleckich sklepach tej sieci jest dostępny wybrany model w wybranym rozmiarze.
Sklep z obuwiem Office Shoes
Sklep oferujący różne rodzaje obuwia, od mocnych butów firmy Caterpillar po lekkie obuwie sportowe. Towar jest umieszczony na specjalnych półkach, łatwo dostępny i widoczny. Buty są posegregowane wg firm, ułożone kolumnami. Nad regałami umieszczono nazwy poszczególnych firm.
Duży wybór różnych modeli. Jedną stronę sklepu zajmowało obuwie damskie drugą męskie. Środek sklepu przeznaczony jest do mierzenia obuwia, znajdują się tam wygodne pufy. Sklep nie jest zagracony pudełkami więc ma się dużą swobodę ruchu. Obsługa dyskretna, nie narzucająca się.
Sprzedawcy chętni do pomocy. Poprosiłem o mój rozmiar wybranego modelu obuwia, sprzedawca wyszedł na zaplecze i po krótkiej chwili przyniósł dwie pary butów (rozmiar 45 i 46).
Obserwacja sklep z zegarkami Time Trend
Sklep niewielki w centralnej części wysoki kontuar sprzedawcy umożliwiający wygodne obejrzenie zegarka. Dookoła znajdowały się gabloty z zegarkami, uporządkowane wg. firm. Wystrój elegancki, adekwatny do branży. Gabloty jasno oświetlone, ekspozycja czytelna, duży wybór. W ofercie zegarki firm bardziej znanych (Seiko, Atlantic, Casio) i mniej znane marki (znacząco tańsze). Aby sprawdzić kompetencje sprzedawcy zapytałem o zegarki mechaniczne. Pani wskazała na zegarek marki Certina. Poprosiłem o pokazanie mi zegarka, nie było z tym problemu. Sprzedawczyni miała dość ubogą wiedzę na temat prezentowanego modelu (typ mechanizmu) nie zaakcentowała zalet (wodoszczelność, zapięcie motylkowe itp). Większą wiedzą dysponowała na temat zegarków kwarcowych. Sprzedawczyni nie spytała mnie o moje ewentualne wymagania.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.