W dniu 24.05.2011 r. około godz. 21.40 tankowałem na w/w stacji benzynowej. Płacąc za paliwo postanowiłem zakupić w firmowym sklepie płyn do mycia szyb samochodowych. Ponieważ zauważyłem odpowiedni na półce sklepowej, poprosiłem o doliczenie mi go do rachunku. Ku mojemu zdziwieniu, kasjer obsługujący mnie zaproponował mi podobny produkt, jednak niemalże o połowę tańszy. Sugerował, iż nie należy kierować się jedynie marką produktu. Argumentacja i tok myślenia sprzedawcy zaskoczyła mnie pozytywnie. Dla niego nie najważniejszą kwestią było sprzedanie droższego produktu, ale poinformowanie klienta i zaproponowanie mu możliwości wyboru. Reasumując, uważam że sprzedawcy nastawieni są tutaj na na pozyskiwanie stałego klienta i wywiązują się ze swoich obowiązków w miarę dobrze. Inną kwestią jest natomiast oferta i asortyment sklepu. Mamy tutaj do czynienia ze standardem spotykanym na tego typu stacjach benzynowych (wydaje mi się, że ta sfera nie wymaga głębszej analizy), nie znajdziemy tutaj zbyt wyszukanej oryginalności. Wygląd personelu pracującego na stacji nie pozbawiał złudzeń, iż są oni tutaj zatrudnieni dzięki firmowym ubraniom. Organizacja i czas obsługi nie irytował klientów czekających w kolejce do kasy. Podsumowując, moja wizyta na tej stacji należała do udanych. Pozdrawiam.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.