Obserwacja dotyczy przesyłki kurierskiej firmy UPS.Zamawiam w pewnym portalu karmę dla swojego owczarka niemieckiego.Dostarcza ją właśnie UPS.Przesyłka zawsze jest dobrze zabezpieczona i nie posiada uszkodzeń. Z kurierem zawsze można się umówić przez telefon na daną godzinę,gdzie w innych firmach jest to czasem wielki problem.Osoba dostarczająca przesyłkę zawsze schludnie ubrana i uśmiechnięta. Jedyny minus to taki że nigdy nie mają drobnych monet i zaokrąglają do pełnych złotówek (dla mnie to nie problem te np.50gr ,ale niektórzy napewno robią z tego aferę).
Najbliższy market w okolicy.Wysoka ocena spowodowana jest dużą kulturą obslugi personelu,jakoscią towaru-jego swieżością i dostepnością,milą atmosfera i przede wszystkim brakiem kolejek przy kasach.Minusem jest brak marki włsnej produktów z niższą ceną.Jednak polityka firmy i ukierunkowanie do konkretnych klientów tłumaczy jej brak.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.