Opinie użytkownika (1)

Spostrzeżenia dotyczące jakościobsługi...
Spostrzeżenia dotyczące jakościobsługi w chorzowskim Kauflandzie przy ul. 3-go maja, sprowadzają się głównie do oceny pań pracujących na stoisku mięsnym, oraz częściowo pracowników recepcji i osób uzupełniających towar. Ocena kasjerek, których praca polega na wykonywaniu jednostajnych czynności, może podlegać jedynie ocenie negatywnej w przypadku gdy nie zostaną zachowane normy grzeczności.Jeżeli stając przy kasie usłyszymy "dzień dobry", a nasze zakupy po przesunięciu przez czytnik kodów kreskowych zostaną spokojnie odłożone dalej na bok, należy uznać obsługę za dobrą. Tak jest właśnie w w/w Kauflandzie.Kasjerka nie jest źródłem informacji ani "dźwignią marketingu", tylko pracownikiem mającym ułatwić klientowi finalizację zakupów. Inacze jest w przypadku personelu stoiska mięsnego, pracowników uzupełniających towar i recepcji. Jakość obsługi w/w personelu uważam za dobrą.Personel stoiska mięsnego przestrzega norm grzecznościowych, stosuje się do sugestii klientów, dba o odpowiedni wygląd(strój,nakrycie głowy),oraz potrafi udzielić informacji o sprzedawanym asortymencie.Personel uzupełniający towar nie pozostawia towarów na paletach w sposób uniemożliwiający swobodny przejazd wózkiem z zakupami,ceny na półkach są czytelne, a informacja o miejscu gdzie znajduje się dany towar, również jest możliwa do uzyskania. Jedynym mankamentem jest brak miejsc,które ułatwiałyby przekładanie zakupów z koszyka do toreb (np.ławki),mimo wszystko nie każdy przyjeżdża na zakupy samochodem. Nie każdy również, robi zakupy od razu na cały miesiąc, dlatego małe koszyki także by się przydały. Nie wszyscy lubią korzystać z dużego wózka kupując czteropak piwa lub paczkę ciastek i dwie czekolady. Dlatego moja ocena nie jest maksymalna.

Tomasz_1180

28.07.2010

Kaufland

Placówka

Jastrzębie Zdrój, Witosa 28

Nie zgadzam się (17)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi