Akurat dziś mijałem hipermarket REAL i postanowiłem udać się do niego na małe zakupy. Nie wydałem zbyt dużej kwoty chciałem tylko zakupić najpotrzebniejsze rzeczy. Asortyment jest bogaty a ekspozycja produktów jest przygotowana z największą dbałością. Zawsze jest osoba z obsługi która w wyczerpujący sposób potrafi odpowiedzieć na pytania klienta. Jedyny negatywny minus zauważyłem podczas stania w kolejce oraz płacenia przy kasie. Kasjer się dziwnie na mnie patrzył przez cały czas jakby traktował mnie jak potencjalnego „złego” klienta który ma coś na sumieniu. Dodatkowo miałem ze sobą reklamówkę z teczką na dokumenty. Pierwszą reakcją kasjera było zapytanie czy nic nie mam w tej reklamówce co pochodzi ze sklepu. Delikatnie ujmując nie było to zbyt przyjemne uczucie oraz według mojego odczucia pracownik nie zachował się profesjonalnie w podejściu do klienta. Traktowanie klienta z góry to bardzo negatywne podejście, należy też zauważyć fakt, że przy każdej kasie są bramki elektroniczne które w razie dokonania czynu niedozwolonego poinformują o tym pracowników sklepu. Jak również pani która stała za mną w kolejce zwróciła na to fakt, że są bramki elektroniczne. Jednakże postanowiłem mieć czyste sumienie i pokazałem zawartość mojej reklamówki. Dodam tylko, że reklamówka była nie duża i przezroczysta więc nic się w niej nie dało ukryć. Jako, że nie lubię marnotrawienia zawsze zabieram ze sobą reklamówkę na zakupy i używam jej wielokrotnie. Być może to był nowy pracownik i jeszcze nie jest obyty z klientem, być może trzeba poprawić w markecie system szkoleń. Przecież każdy klient nie zależnie od tego czy robi duże czy małe zakupy powinien być traktowany profesjonalnie. Nigdy nie wiadomo kto może robić zakupy.
Dnia 25.05 br. wybrałem się do sklepu komputerowego Vico w celu otrzymania informacji o drukarkach atramentowych. W czasie gdy zapoznawałem się z ofertą sklepu od razu podszedł do mnie pracownik i zapytał w czym może pomóc. Fachowo przedstawił mi dane techniczne oraz realne możliwości drukarek atramentowych. Poinformował mnie, iż w zestawie z drukarką niema niezbędnego kabla USB do komunikacji z komputerem PC oraz zapoznał mnie z ceną materiałów eksploatacyjnych. W sklepie panował porządek, wszystkie ekspozycje asortymentu były widoczne i każdy klient odwiedzający sklep nie powinien mieć problemów z odnalezieniem interesującego go produktu. Pracownicy sklepu aktywnie pomagają klientom w wyborze sprzętu komputerowego i chętnie odpowiadają na pytania zadawane przez klientów.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.