W związku z nagłym bólem w klatce piersiowej spróbowałem się dodzwonić do infolinii LUXMED, żeby poradzić się co mam robić i umówić na ewentualną wizytę. Zajęło mi to w sumie 20 minut zanim ustaliłem termin wizyty. Odbył się on w ten sam dzień w godzinach wieczornych. Na miejscu zostałem mile obsłużony, przeprowadzono mi profilaktycznie badanie EKG oraz zaproponowano zdjęcie RTG jeżeli ból będzie się utrzymywał. Dostałem również recepty na leki przeciwbólowe. Poza Infolinią reszta bardzo przyzwoita.
Załatwiałem akurat ubezpieczenie na wyjazd zagraniczny. Pani, która mnie obsługiwała umożliwiła przesłanie wszystkich danych za pomocą internetu, a sam tylko przyjechałem podpisać stosowne dokumenty. Na wyjeździe z kolei gdzie korzystałem z tego ubezpieczenia zdarzył się dość tragiczny wypadek, który skończył się pobytem w szpitalu w Egipcie. Po wykonaniu telefonu z Egiptu do PZU, Pani powiedziała, że nie mamy się czym przejmować, oni się wszystkim zajmą, i że wszelkie konsultacje medyczne, badania, lekarstwa oni biorą na siebie. Gorąco polecam.
Wylatywałem do Egiptu. Informacje przekazane (niezbędne do przelotów i obsługi na miejscu przez rezydentów) były wystarczające i kompetentne. Niestety Alfa Star mimo coraz bardziej dominującej pozycji na rynku nie ma swojego stanowiska na poznańskim lotnisku, w związku z czym korzysta ze wspólnego stanowiska z innymi biurami (m.in. Rainbow Tours).
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.