Wybrałam się dzisiaj na obiad do właśnie tej że restauracji z zamiarem spędzenia czasu w trochę inny sposób niż zazwyczaj i z chęcią zjedzenia czegoś innego lecz dobrego i tu się nie rozczarowałam jedzenie było smaczne lecz rozczarowało mnie podejście do klienta, knajpka jest uroczym miejscem o małym zatłoczeniu dlatego nadaje się na rozmowy.Odwiedziny rozpoczęły się po 16 kelner przyniósł menu z dość bogatym wnętrzem i za chwilę przyszedł się spytać o nasz wybór gdzie jeszcze dobrze nie usiedliśmy wiadomo kurtki itd poprosiliśmy o chwilę oczywiście dał ją ale była to dosłownie chwila i tak nie zdążyłam przejrzeć menu. Jedzenie było smaczne, ale nie podobało mi się zachowanie kelnera który zaczął zbierać dodatki ze stołu za nim wszyscy skończyli jeść co było dość nie przyjemnym zjawiskiem. Jak się okazało restaurację państwo chcieli zamknąć o 17 z własnych powodów dlatego traktowano nas w moim odczuciu jako niechcianych klientów, a przecież można było nas poinformować na początku że dzisiaj jest wcześniej zamykane. A tak zamiar spędzenia czasu w miłym miejscu okazał się gonitwą jestem rozczarowana obsługą i nastawieniem tylko na zysk a nie na satysfakcję klienta. Czas jaki tam spędziliśmy to ok 30 min.
Zakup kosmetyku wydanie karty rabatowej, przy kasie wyraziłam zainteresownie kartą rabatową po czym pani skierowała mnie do kopmutera na którym trzba było umieścić swoje dane bardzo zaskoczyło mnie, że podeszła do mnie pani która pomogła mi z obsługą komputera jestem osobą która potrafi poradzić sobie ze sprzętem elektronicznym ale wiem, że dużo osóba ma z tym problem i czują się niekiedy skrępowani prosić o pomoc pani zjawiła się bez żadnej proźby o pomoc była miła i pomocna widać było że nie robi tego z łaską a poprostu z chęci pomocy. Na uaktywnienie karty czekałam pół godz jak wróciłam produkty które miałam wybrane pani miała odłożone, więc nie straciłam zbędnego czasu na ich ponowne odszukanie.
Zabieg mikrodermabrazji- brak oczekiwania na kolejkę, przyjęto mnie o ustalonej porzę, pani przedstawiła mi dokładnie wykonywane czynności oraz jak będą przebiegały i jaki efekt dzięki temu będzie osiągnięty, nie podobała mi się rozmowa pań które podczas zabiegu gdy nie czułam się zbyt komfortowo stały nade mną i opowiadały sobie historię z życia prywatnego jak i również odchodzenie pani przy zabiego do tel lub na recepcję gdy ktoś przyszedł.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.