Pracownik oddziału Cezar w Gdyni Centrum Riviera przy ul. ul. Kazimierza Górskiego 2, zrobił usługu niskiej jakości w naprawie butów, innymi słowami, zepsuł nowe, drogie buty (600zl.). Dałem do naprawy dwie pary butów w celu wymiany fleków, a na jednej pare poprosiłem o nadbudowe czubków, zeby nie zepsuł się zamsz. Mój mąż i ja wzięliśmy buty, a po powierzchownym kontroli nie zauważyłem żadnych wad, włożyłem buty do torby i poszliśmy do kina w tym samym centrum handlowym Riviera, gdzie firma Cezar znajduje się. Później, po powrocie do domu i wyjęciu butów, zobaczyłem, że kawałek podeszwy został z grubsza odcięty, gumowe czubki przyklejony na miejscu cięcia.Nie pierwszy raz w życiu daję butów do naprawy, ale piewrszy raz widziałem takie rzeczy. Nie poprosiłem pracownika o odcięcie kawałka nowej podeszwy, usługa ta polega na przyklejeniu gumy do podeszwy bez przecinania samej podeszwy. Po naprawie nie założyłem butów (to znaczy, nie było nawet ładunku), a już na nich w miejscu sklejenia z gumkaj jest zgrubną przerwę. Buty są nowe, zalozylem cztery razy, w przyszłości, nawet klejone, ta szczelina zostanie większej, a buty będą musiały zostać wyrzucone. Oglądałem wiele wideo w Internecie, jak robić nadbudowy czubków, ale w żadnym nie znalazła, że podeszwa powinna zostać odcięta, pracownik po prostu z grubsza wyciął kawałek nowej podeszwy. Firma Cezar nie zareagowała na reklamacje.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.