Opinie użytkownika (2)

Media Markt w...
Media Markt w Rybniku: należy chodzić za sprzedawcą, osobą pracująca na dziale Foto i AGD (RTV nie sprawdziłem)- mamy sytuację zupełnie odwrotną, aby doprosić się obsługi. Abberacji umysłowej można doznać przy chęci obejrzenia tego co się faktycznie kupuje- nie można rozpakować sprzętu, który się kupuje i obejrzeć go przed wydaniem pieniędzy. Jak poinformowała mnie Pani z działu AGD - gdybym otworzył na terenie sklepu karton, musiałaby wezwać ochronę. Także sprzęt można obejrzeć dopiero po zakupie (w kartonie może się znajdować co najmniej inny model lub martwy kot albo kryształ z Węgier czy też kremy Nivea z Bułgarii). Pracownik działu AGD nie jest w stanie udzielić żadnych informacji na temat gwarancji (informując jednocześnie mnie jedynie o czasie jej trwania). Totalny minus. Nie wiem, czy tak zawsze bywa w innych MediaMarktach, ale ten wykazał się wyjątkową "dbałością" o Klientów. To mój ostatni raz w tym miejscu. Zresztą zakupy w takich miejscach pokazują jaki stosunek być nie powinien do kupującego. Być może winę ponoszą za to pracodawcy, oferując zbyt niskie wynagrodzenie.

Szymon_68

11.12.2009

Media Markt

Placówka

Rybnik, ul. Żorska 2

Nie zgadzam się (29)
Konieczność doproszenia się...
Konieczność doproszenia się pomocy przy reprezentacji i wyborze sprzętu - obsługa powinna sama wychodzić do Klienta z propozycją, a nie należy na nią czekać i się prosić. To jest poważny minus. Prezentacja sprzętu (skupiłem się na AGD - lodówki, mikrofalówki oraz RTV - wyższej klasy sprzęt muzyczny) w miarę dobra, podanie cech, warunków umowy sprzedaży ratalnej. Jednak mam wrażenie, że czegoś brakowało personelowi. Zachowanie i wygląd - wiele do poprawy. Oferty, ceny i asortyment - w miarę dobre. Organizacja i czas obsługi - do poprawy. Wygląd miejsca obsługi - niezbyt schludnie, generalnie bałagan w miejscu pracy.

Szymon_68

18.09.2009

Mix electronics

Placówka

Rybnik, UL.ZEBRZYDOWICKA 24A

Nie zgadzam się (22)
24.02.2022
Odpowiedź firmy
Szanowny Panie Szymonie. Dziękujemy za Pańską opinię. Nieustannie pracujemy nad jakości obsługi klienta w naszych salonach. Zapewniamy, że dołożymy wszelkich starań aby podobna sytuacja w przyszłości nie miała miejsca.

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi