Po wejściu do oddziału zostałem zauważony prawie od razu przez pracownika placówki oraz poproszony do stanowiska. Pracownik ubrany był czysto i odpowiednio do zajmowanego stanowiska. Jego wiedza produktowa budziła wątpliwości ale pracownik robił wszystko by nie wprowadzić mnie w błąd ( kontakt z help deskiem , pytania do współpracowników itp. )
pracownik udzielil wszystkich niezbędnych informacji potrzebnych konsumentowi zgodnych z ofertą banku z wyjątkiem oprocentowania lecz po konsultacji z innym pracownikiem ( o czym zostałem poinformowany ) nastąpiła poprawa. Pracownik zauważył mnie po ok 1 min 30 sek po czym zostałem powitany i zaproszony do stanowiska. Pracownika wygląd bez zarzutów prócz obuwia. Oferta niezadowalająca. Pracownik dobrze zorganizowany lecz wystąpiły problemy ze sprzętem informatycznym co spowodowało wydłużenie czasu obsługi. Mały nieład na biurku lecz nie było widocznych innych dokumentów poprzednich klientów oraz brudna wykładzina w placówce chyba jeszcze po zimie
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.