Cel moich zakupów: stoisko mięsne. W kolejce oczekiwałem 3 minuty. Pani, która mnie obsługiwała miała firmowy polar, a na rękach rękawiczki ochronne. Była uprzejma. Lada była czysta, mięso widocznie oddzielone i wyeksponowane, każde miało cenę i opis. Kupowałem mięso mielone - zaobserwowałem duży plus, Pani przed zapakowanie umyła produkt. Na końcu zaprosiła mnie do ponownych zakupów. Obserwacje otoczenia: Sklep czysty, produkty poukładane, dużo końcówek z promocjami, przy kasie zadano pytanie o kartę klubu konesera i wręczono mi ulotkę promocyjną.
Wszedłem do punktu o 11:00. W kolejce oczekiwałem 5 minut, 3 osoby obsługiwały. Pani, która mnie obsługiwała miała identyfikator, była ubrana w strój firmowy. Na początku rozmowy zadała 2 pytania, umiejętnie pytała o moje potrzeby. Mówiła językiem korzyści. Precyzyjnie trafiła w moje oczekiwania. Byłem zadowolony. Otoczenie, sklep - czysto, ulotki poukładane, widoczne banery reklamowe. Wizyta trwała 30 minut. Na końcu zostałem pożegnany uściskiem dłoni, otrzymałem wizytówkę sklepu, regulamin i ulotkę.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.