Wejście do sklepu czyste. Przy wejściu do sklepu brak powitania klienta przez ekspedientki. Chodząc pomiędzy regałami w sklepie mogę zaobserwować jak ekspedientki wykładają towar. Nie utrudnia to jednak przejścia. Obserwuję też jak jedna z pracownic udziela informacji klientce na temat balsamu do ciała. Mówi wyraźnie i płynnie, doradza i bierze pod uwagę sugestie klientki. Wybrany produkt zostaje zaakceptowany przez interesanta. Na drugim poziomie sklepu roznosi się piękny zapach perfum. Produkty wystawione na hotspotach zachęcają do zakupu. W sklepie czuję się bardzo swobodnie, mogę skorzystać z testerów perfum , mam dostęp do próbek fluidów i kremów. W kolejce do kasy było 5 osób, usługiwała jedna kasjerka. Trochę to trwało i zaniepokoił mnie fakt, iż kasjerka w pewnym momencie pomyliła się i liczyła na kalkulatorze. Zostałam pożegnana sformułowaniem: "Dziękujemy, zapraszamy".
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.