Sklep na pasażu z zegarkami. Bardzo uprzejma Pani, która doskonale wie co sprzedaje (wydawałoby się, że w tej branży wiedza nie jest potrzebna a jednak). Przemiła obsługa, lokal utrzymany w czystości, przyjemny, zachęca do wejścia i spędzenia dłuższą chwilę. Odpowiednia osoba na odpowiednim stanowisku, mająca bardzo ważną cechę sprzedawcy- cierpliwość i uprzejmość.
Brak klimatyzacji w sklepie (lub bardzo słaba jej efektywność), odór gorąca uderzający od wejścia nieprzyjemny dla klientów, ale i też bardzo nieprzyjemny dla pracowników, którzy spędzają tam długie godziny. Przekłada się to oczywiście na jakość pracy i kontakt z klientem, który niestety nie da się ukryć, że nie jest dobry. Pracownicy dosyć uprzejmi (nie wszyscy), ale widać brak komfortu pracy i przemęczenie. Zdecydowany brak organizacji, jakby zupełnie nie było osoby która kieruje sklepem. Czystość również ma wiele do życzenia. Ogólny nieład.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.