Opinie użytkownika (1)

po wejściu do...
po wejściu do oddziału można zauważyć, że panuje porządek i jest czysto, oraz osoba z informacji grzecznie wita klientów, oraz pyta czy może w czymś pomóc. Po otrzymaniu informacji czego oczekujemy, pracownik prosi aby usiąść i pyta czy może chcę coś do picia, potem idzie do osoby która się zajmuje sprawami w jakiej przyszłam i jeżeli jest ta osoba wolna to od razu przychodzi i prowadzi do stolika, cały personel jest schludnie ubrany i miły, niestety rozwiązania logistyczne nie są optymalne, ponieważ jeżeli chcemy załatwić kilka spraw to trzeba krążyć między stanowiskami doradców

Sylwia_705

27.04.2011

mFinanse

Placówka

Szczecin, pl. Żołnierza Polskiego 1B

Nie zgadzam się (1)
26.08.2020
Odpowiedź firmy
Witam. Dziękuję za pozytywną opinię i komentarz dotyczący pracowników Centrum Finansowego. Niezmiernie cieszy nas fakt, iż nasze starania dotyczące jakości w banku zostały zauważone i docenione. Nawiązując do rozwiązania logistycznego wiemy, iż może to stanowić problem dla klientów. Staramy się jednak aby pracownicy konkretnych linii wykazywali się jak największą wiedzą z produktów im podległych. Rozkładając zakres wiedzy na poszczególne linie, możemy dołożyć wszelkich starań aby obsługa i zakres informacji, były na jak najwyższym poziomie. W razie pytań pozostajemy do Pana dyspozycji na mLinii pod numerem telefonu 0 81 300 800 lub w placówkach naziemnych http://www.mbank.pl/przewodnik/punkty_naziemne/ Pozdrawiam, Magdalena Czerwonka mBank

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi