Bardzo dobrze. Obsługa klienta jest na dość wysokim poziomie, kontakt z pracownikami w większości przypadków wygląda bardzo sprawnie i rzeczowo, jakość usług jest dobra Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Organizacja obsługi nie budzi zastrzeżeń, kontakt z pracownikami jest bardzo dobry, jakość produktu jest adekwatna do ceny Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
OK. Obsługa w firmie jest na dobrym poziomie, pracownicy są negatywnie nastawieni do klienta, jakość usługi jest na wysokim poziomie Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.