Opinie użytkownika (1)

,,Z czystym sumieniem...
,,Z czystym sumieniem mogę stanowczo odradzam. Hulajnoga elektryczna Motus 8,5 PRO jest jeszcze na gwarancji i reklamowałem akumulator który po zimie stracił dużo na pojemności. Serwis stwierdził że hulajnoga została zalana jakimś bliżej nieokreślonym płynem i gwarancja zostaje odrzucona. Czuję się przez ten serwis oszu...,, Przeczytałem tą opinie i mogę się pod nią podpisać . U mnie było podobnie hulajnoga Motus Scooty 10 2021 nagle się włączyła , nie jeździłem po deszczu stała w suchym miejscu ta sama odpowiedź serwisu (bateria zalana nieznaną cieczą???) , prawdopodobnie uszkodzony sterownik , napisali uszkodzona bateria nie mają na nowej na wymianę?? Nie polecam co to za hulajnoga normalnie użytkowana zalana nieznaną cieczą?

Slawomir123456789

08.08.2023

RG MEDIA

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi