1. Wiedza i kompetencje personelu Ciężko stwierdzić jaka była ich wiedzą, obsłużywszy się sam na kasie samoobsługowej.2. Zachowanie i wygląd personelu Personel ciągle gdzieś chodzi, zamiast siedzieć na kasie3. Oferta, cena, asortyment Oferta wąska, aczkolwiek to co potrzeba. Na półkach bywaja puste miejsca, więc towaru można by wiecej tam umiescić.4. Organizacja i czas obsługi Bolączką tego sklepu są nieszczęsne kasy samoobsługowe , mniej kas samoobsługowych a więcej kasjerek bo zdarza sie, że nie ma kto skasować.5. Wygląd miejsca obsługiCo do porządku i estetyki nie ma co się przyczepić.
Pizzeria robi dobre pierwsze wrażenie, drugie także ;)Cena adekwatna do rozmiaru ciasta, ilość dodatków także . Cena /jakość : Ocena 5Lokal : Czysty, niewątpliwie atrakcja są duże akwaria z rybkami ozdobnymi. Ocena 5Obsługa : Zamawiając tam pizze czuć rodzinna atmosferę biznesu, na plus oczywiście - Ocena 5Minus :Do sosu dopłata : 1 złOgólna ocena 5 :) Gorąca polecam lokal
Pierwsze co się rzuca w oczy to ciągła rotacja personelu. Cykliczne i bezustanne bezustanne poszukiwania pracowników co nie wątpliwie wpływa na coraz to gorszą jakość.Ostatnio na pizzy miałem podane surowe pieczarki po reklamacji i poproszeniu o nową dostałem ta samą ale bez pieczarków w cenie droższej . Czego obsługa nie umiała zrozumieć czemu mam jakieś roszczenia, że chcę zwrot różnicy do ceny tej tańszej.Teraz krótko na plus :- sosy za darmo- porządek ( umyte podłoga, stoły czyste)Na minus :- ciągła rotacja personelu- kanapy zbyt nisko względem blatu stolików- mało dodatków na pizzy
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.